1. Home
  2. /
  3. Υπηρεσίες
  4. /
  5. Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες – Eservices

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες E-services

Με στόχο την αμεσότερη, οικονομικότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, την αποφυγή επιπλέον χρονοβόρων επικοινωνιών και την μείωση τυχόν αστοχιών παρέχεται η δυνατότητα μέσω της  ηλεκτρονικής εφαρμογής  Ε-services της PCDC για :

  • Αναθέσεις εκκένωσης εμπορευματοκιβωτίων
  • Αναθέσεις παραλαβής εμπορευμάτων και πλήρωσης εμπορευματοκιβωτίων
  • Έκδοση κωδικών εισόδου φορτηγών στην PCDC για παραλαβή ή παράδοση εμπορευμάτων
  • Εκτέλεση παραγγελιών αποστολής εκτελωνισμένων εμπορευμάτων

Η πρόσβαση  στην Εφαρμογή E-services  γίνεται μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας με τη χρήση ειδικών μυστικών κωδικών πρόσβασης

Για την είσοδο στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες (e-Services) μπορείτε να πατήσετε εδώ 

Ανάλυση και Περιγραφή των Υπηρεσιών της Πλατφόρμας του E-Services

  • Ηλεκτρονική Ανάθεσης Εκκένωσης εμπορευματοκιβωτίων / Εκφόρτωσης TIR / Crossdocking με απευθείας καταχώρηση των στοιχείων των παραλαβών στην πλατφόρμα του E-Services. Ο χρήστης καταχωρεί απευθείας τις πληροφορίες και τις οδηγίες παραλαβής στην πλατφόρμα με απλή διαδικασία και με πρότυπα αρχεία Excel και του παρέχεται η δυνατότητα επισύναψης των απαραίτητων εγγράφων. Με τον τρόπο αυτό η διαχείριση της πληροφορίας γίνεται πιο οργανωμένα, όλα τα στοιχεία απεικονίζονται συγκεντρωτικά σε ένα πίνακα και ο χρήστης έχει τον απόλυτο έλεγχο των εγγραφών του καθώς η διαδικασία ανταλλαγής e-mails, διαφορετικών αρχείων και παρέμβασης χρηστών της PCDC εξαλείφεται. Η δυνατότητα ηλεκτρονικής ανάθεσης και εγγραφών μπορεί να γίνει 24/7
  • Ενημέρωση ολοκλήρωσης εργασιών: ο χρήστης ενημερώνεται απευθείας για την ολοκλήρωση των εργασιών εκκένωσης, με αποστολή αυτοματοποιημένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παράλληλα, μέσω της πλατφόρμας, πληροφορείται σε real time για την εξέλιξη των εργασιών που τον αφορούν, χωρίς να χρειάζεται να περιμένει την ενημέρωση από την PCDC . Η πρόσβαση στην πληροφορία είναι διαθέσιμη καθ’ όλο 24ωρο και όχι μόνο τις ώρες λειτουργίας της  PCDC και χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε χρονική καθυστέρηση. (προς υλοποίηση)
  • Πρόσβαση σε απόθεμα: παρέχεται η δυνατότητα στο χρήστη της on line παρακολούθησης των αποθεμάτων του και της τελωνειακής κατάστασης των φορτίων του (εκτελωνισμένα, υποκείμενα). Όλη η πληροφορία απεικονίζεται συγκεντρωτικά σε ένα παράθυρο, ο χρήστης έχει τον απόλυτο έλεγχο και ενημέρωση επί των αποθεμάτων του και αποφεύγεται η ανταλλαγή πολλαπλών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το προσωπικό της PCDC.
  • Ηλεκτρονική διατακτική: ο χρήστης μπορεί να υποβάλει ηλεκτρονικά τη διατακτική προς τον Κύριο του Εμπορεύματος / Παραλήπτη του φορτίου και να καταχωρήσει οδηγίες παραλαβής για τα φορτία του. Με τον τρόπο αυτό, η έντυπη διατακτική εξαλείφεται, μειώνονται οι εκτυπώσεις, δεν απαιτείται φυσική παρουσία και άσκοπες μετακινήσεις του Κύριο του Εμπορεύματος / Παραλήπτη ή του τελωνειακού εκπροσώπου του στο υποκατάστημα της PCDC για την προσκόμιση και κατάθεση της διατακτικής και ο χρήστης έχει όλη την πληροφορία για τις διατακτικές που έχει εκδώσει συγκεντρωτικά σε ένα παράθυρο.
  • Ηλεκτρονική Εντολή Εκτελωνισμού και δημιουργίας ΒΤΧ: ο τελωνειακός αντιπρόσωπος του Κυρίου του Εμπορεύματος / Παραλήπτη ενημερώνεται άμεσα και ηλεκτρονικά μέσω αυτοματοποιημένου μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας από το E-Services ότι του έχει ανατεθεί εργασία εκτελωνισμού. Με προσωπικούς κωδικούς, συνδέεται στη πλατφόρμα και εκκινεί τη διαδικασία εκτελωνισμού, υποβάλλοντας ηλεκτρονικά αίτημα έκδοσης ΒΤΧ για το συγκεκριμένο φορτίο και επισυνάπτει τα σχετικά δικαιολογητικά. Η ΒΤΧ αποστέλλεται ηλεκτρονικά στο Τελωνείο, το οποίο μετά την ολοκλήρωση των εκτελωνιστικών διαδικασιών, ενημερώνει ηλεκτρονικά την PCDC με το αντίστοιχο MRN και το φορτίο απελευθερώνεται τελωνειακά στο απόθεμα της PCDC. Με τον τρόπο αυτό, η ανταλλαγή της πληροφορίας γίνεται άμεσα, δεν απαιτείται φυσική παρουσία, αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο χρόνος του εκτελωνισμού μειώνεται σημαντικά. Με την ολοκλήρωση του εκτελωνισμού, ο εκτελωνιστής ενημερώνεται μέσω του E-Services και δηλώνει την επιθυμητή αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης του εμπορεύματος και στοιχεία οδηγού και αυτοκινήτου.
  • Ηλεκτρονική Δημιουργία Παραγγελιών Παραλαβής: παρέχεται στο χρήστη η δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικής  παραγγελίας, ηλεκτρονικής ενημέρωσης για τα στοιχεία της παραλαβής (όχημα, οδηγός, ημερομηνία) και ηλεκτρονικής παραλαβής κωδικών εισόδου για τα οχήματα παραλαβής των φορτίων. Με τον τρόπο αυτό η διαχείριση της πληροφορίας γίνεται πιο οργανωμένα, όλα τα στοιχεία απεικονίζονται συγκεντρωτικά σε ένα πίνακα και ο χρήστης έχει τον απόλυτο έλεγχο των εγγραφών του καθώς η διαδικασία ανταλλαγής e-mails, διαφορετικών αρχείων και παρέμβασης χρηστών της PCDC εξαλείφεται.
  • Reports και αντίγραφα παραστατικών: ο χρήστης μπορεί να ανακτά πληροφορίες μέσω συγκεκριμένων reports για το ιστορικό των κινήσεών του, για την καρτέλα είδους – ΑΚΛΑ, για το status των παραγγελιών του, όπως επίσης και παραστατικά για τα φορτία του απευθείας μέσω της πλατφόρμας του E-services. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στα Δελτία Εισαγωγής προσαρτώνται οι φωτογραφίες και οι παρατηρήσεις επί των φορτίων κατά την παραλαβή, παρέχοντας έτσι πλήρη εικόνα στο χρήστη.  Με αυτό το τρόπο, η πληροφορία συγκεντρώνεται σε ένα σημείο και ο χρήστης έχει καλύτερη εποπτεία των κινήσεών του
  • Ηλεκτρονική Δημιουργία Εντολών Πλήρωσης με απευθείας καταχώρηση των στοιχείων των παραλαβών στην πλατφόρμα του E-Services. Ο χρήστης καταχωρεί απευθείας τις πληροφορίες και τις οδηγίες παραλαβής στην πλατφόρμα του E-Services με απλή διαδικασία και με πρότυπα αρχεία Excel. Με την ολοκλήρωση της καταχώρησης λαμβάνει αυτόματα τους κωδικούς εισόδου για τα οχήματα που μεταφέρουν τα φορτία του. Με τον τρόπο αυτό η διαχείριση της πληροφορίας γίνεται πιο οργανωμένα, όλα τα στοιχεία απεικονίζονται συγκεντρωτικά σε ένα πίνακα και ο χρήστης έχει τον απόλυτο έλεγχο των εγγραφών του καθώς η διαδικασία ανταλλαγής e-mails, διαφορετικών αρχείων και παρέμβασης χρηστών της PCDC εξαλείφεται. Η δυνατότητα ηλεκτρονικής ανάθεσης και εγγραφών στην πλατφόρμα του E-Services μπορεί να γίνει καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου
  • Ηλεκτρονική απόκτηση κωδικών εισόδου: ο χρήστης καταχωρεί απευθείας στην εφαρμογή τα στοιχεία των οχημάτων και των οδηγών για την παράδοση των εμπορευματοκιβωτίων προς πλήρωση από εξωτερικά depot και αποκτά αυτόματα κωδικούς εισόδου ανά όχημα. Με τον τρόπο αυτό η υπηρεσία είναι άμεση, ο χρήστης έχει τον έλεγχο των εγγραφών του, δεν απαιτείται διαμεσολάβηση του προσωπικού της PCDC και ανταλλαγή μηνυμάτων ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και η δυνατότητα λήψης των κωδικών μπορεί να γίνει καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε χρονική καθυστέρηση
  • Ενημέρωση ολοκλήρωσης παραλαβών: ο χρήστης ενημερώνεται απευθείας για την ολοκλήρωση των παραλαβών των φορτίων του προς εξαγωγή. Μέσω της πλατφόρμας του E-Services, πληροφορείται σε real time για την εξέλιξη των παραλαβών που τον αφορούν, ενημερώνεται άμεσα για τυχόν  παρατηρήσεις και φωτογραφίες των φορτίων του καθώς και για την τελωνειακή κατάσταση των φορτίων του (ελεύθερα ή υποκείμενα),  χωρίς να χρειάζεται να περιμένει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα οποία απαιτούν ενέργεια των χρηστών της PCDC. Η πρόσβαση στην πληροφορία είναι διαθέσιμη καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε χρονική καθυστέρηση. Μέσω της εφαρμογής, όλη η πληροφορία απεικονίζεται συγκεντρωτικά σε ένα παράθυρο, ο χρήστης έχει τον απόλυτο έλεγχο και real time ενημέρωση επί των αποθεμάτων του και αποφεύγεται η ανταλλαγή πολλαπλών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το προσωπικό της PCDC, με σημαντικές εξοικονομήσεις από πλευράς χρόνου.
  • Ενημέρωση ολοκλήρωσης εργασιών πλήρωσης: ο χρήστης ενημερώνεται απευθείας για την ολοκλήρωση των εργασιών πλήρωσης μέσω αυτοματοποιημένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η πρόσβαση στην πληροφορία είναι διαθέσιμη καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου και όχι μόνο τις ώρες εργασίας της PCDC χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε χρονική καθυστέρηση.
  • Reports και αντίγραφα παραστατικών: ο χρήστης μπορεί να ανακτά πληροφορίες μέσω συγκεκριμένων reports για το ιστορικό των κινήσεών του, για την καρτέλα είδους – ΑΚΛΑ, για το status των παραγγελιών του, όπως επίσης και παραστατικά για τα φορτία του απευθείας μέσω της πλατφόρμας του E-services.  Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στα Δελτία Εισαγωγής προσαρτώνται οι φωτογραφίες και οι παρατηρήσεις επί των φορτίων κατά την παραλαβή, παρέχοντας έτσι πλήρη εικόνα στο χρήστη.  Με αυτό το τρόπο, η πληροφορία συγκεντρώνεται σε ένα σημείο και ο χρήστης έχει καλύτερη εποπτεία των κινήσεών του

Η πλατφόρμα του E-Services αναμένεται σύντομα να εμπλουτιστεί με νέες υπηρεσίες όπως το Proof of Delivery (PoD), Proof of Receipt (PoR), Track & Trace, Ηλεκτρονική Τιμολόγηση και Διαχείριση Ηλεκτρονικών Πληρωμών.